التیام تجهیز شرق

Work Sample

آدرس سایت

eltmedical.ir

تاریخ پروژه

مرداد 1402

نوع خدمات

شرکتی / فروشگاهی

حوزه کاری

تجهیزات پزشکی

توضیحات پروژه

شرکت التیام تجهیز شرق ، تامین کننده تجهیزات، دستگاهها، ابزار و اقلام مصرفی پزشکی است که در سال ۱۳۹۷ به صورت رسمی تاسیس شد و فعالیت خود را در مشهد آغاز نمود .
این شرکت با هدف تامین تجهیزات پزشکی شرق کشور با توجه به نیاز حوزه درمان اقدام به فعالیت نموده است و با بهره گیری از مشاورین ارشد سیستم های مهندسی و تحقیق و توسعه ، اطلاع از تکنولوژی و دانش فنی در عرصه های مختلف و بهره گیری از سرمایه های انسانی و بازاریابی علمی همواره در تلاش است تا همگام با تکنولوژی های روز دنیا حرکت کند و با انتقال دانش فنی به شرق کشور ، سبب ارتقاء کیفیت درمان و سلامت در حوزه جغرافیایی خود گردد.
ما در راستای ارتباط با مشتریان و به عنوان مصداق مشتری مداری در شرق کشور، با سرمایه گذاری روی نیروی انسانی و طراحی روش ها و فرآیندهای کاری صحیح ، بستر مناسبی را برای انتقال صدای مشتریان به سطوح مختلف سازمان پدید آورده و خود را ملزم به پاسخگویی می دانیم.
این شرکت شامل واحد فروش ، واحد خدمات پس از فروش و واحد علمی و تحقیق و توسعه می باشد که خلاصه ای از فعالیت آن ها به شرح زیر است :
واحد فروش: شرکت التیام تجهیز شرق نماینده انحصاری فروش محصولات بیش از بیست کمپانی برتر تجهيزات پزشكي ایرانی، آمریکایی و اروپایی در شرق کشور است.
واحد خدمات پس از فروش: شرکت التیام تجهیز شرق با استخدام کارشناسان فنی متخصص اقدام به پایش دستگاههای ارائه شده به مراکز درمانی نموده و به صورت مداوم در ارائه خدمات کالیبراسیون، تعمیرات، بازدیدهای دوره‌ای، آموزش به پرسنل اتاق‌های عمل و… عمل می‌نماید.
واحد علمی و تحقیق و توسعه:
شرکت التیام تجهیز شرق به کمک واحد علمی به صورت منظم و دوره ای اقدام به برگزاری ورکشاپهای آموزشی، شرکت در کلیه نمایشگاههای تجهیزات پزشکی تخصصی و عمومی، معرفی محصولات و دستگاههای جدید و ارائه روشهای نوین جراحی با تکنولوژی روز دنیا سعی در بالا بردن سطح کیفی و دانش جراحان، کادر درمان و درنتیجه بهبود کیفیت درمان در شرق کشور را دارد.

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید